close
تبلیغات در اینترنت
پروژه فلش 5

فروشگاه اینترنتی اهورا
مقدمه: برنامهFlash محصول شركت ماكرو مدیا چندین فن آوری قدرتمند و پیشرفته را ارائه كرده است كه با استفاده از آنها میتوان مولتی مدیا كاملی را در وب ارائه كرد .F



دانلود پروژه فلش 5

پنجشنبه 25 شهريور 1395

دانلود پروژه فلش 5

فصل اول: آشنائی با flash

 

مقدمه:

 

برنامهFlash  محصول شركت ماكرو مدیا چندین فن آوری قدرتمند و پیشرفته را ارائه كرده است كه با استفاده از آنها میتوان مولتی مدیا كاملی را در وب ارائه كرد .Flash  ، قدرتمند ، جذاب و آسان است .

 

اگركمی خلاق باشید ، میتوانید چیزهای جالبی بیافرینید ودیگران را شاد وخوشحال از كاری كه كرده اید ، نمائید این احساس ، ارضاء كننده است و فراموش نخواهید كرد.

 

دراین فصل مابه شما كمك میكنیم تا مفاهیم مقدماتی كه Flash بر اساس آن كار میكند را درك كنیم بدون اینكه خیلی وارد جزئیات شویم . در نهایت به شما نشان خواهیم داد كه چگونه اولین فیلم جذاب Flash را آغاز كنید و این شانسی خواهد بود برای آنكه بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید ، اگر بخواهید .

 

اولین چیزی كه در باز كردن ابتدائی  Flash به چشم میخورد صفحه ایست كه دارای قسمتهایی به شرح زیر میباشد :

 


 

Tool Box  /  Time Line  /  Stage  /  Panneles  /  Layers

 


 

در قسمت كناری سمت چپ نوار ابزار را مشاهده میكنیم كه كاربرد فراوانی در فلش دارد . در كنار آن صفحه سفید رنگی را مشاهده می كنید كه Stage‌ یا محیط كاری نام دارد و اعمال اصلی وانیمیشن و در مجموع ثمره اصلی كار پروژه ما در آنجا اعمال میشود.

 

قسمت بعدی مربوط به مدیریت داده ها است این قسمت شما را قادر  می سازد بر روی مناطق خاصی از انیمیشن بدون تاثیر گذاری بر روی دیگر مناطق كار كنید بدین طریق شما از ویرایش نمودن یا حذف اتفاقی یك شی در امان بمانید.

 

هر فایل در Flash  دارای یك نوار Time Line  و یك لایه مخصوص به خود است این نوار (Time Line) مربوط به زمان بندی فیلمها می باشد و در نهایت در كنار این پنجره ها Pannel  ها را مشاهده می كنیم كه ابزار كاری ما در طراحی صفحات وب است . در حقیقت Pannel ها پنجره های متحركی هستند كه با داشتن Tab های فراوان دارای پیچیدگی های خاصی اند.


 

 

فهرست مطالب :

 

   فصل اول       :    آشنائی با برنامه Flash

  

فصل دوم        :    ابزارهای رنگ

 

 

 فصل سوم      :    ترسیم و نقاشی

 

فصل چهارم     :    اصول وپایه ها

 

فصل پنجم      :   Shape Tweening

 

 فصل ششم     : Motion Tweening  

 

 فصل هفتم     :    Library & Symbol

 

 فصل هشتم    :   Text  در Flash

 

 فصل نهم        :  Bitmap  ها در Flash

 

 فصل دهم       :   كلید ها

 

 فصل یازدهم   :   Movie Clip

 

فصل دوازدهم :   برنامه نویسی در Flash

 

 فصل سیزدهم :   صدا در Flash

 

 فصل چهاردهم : ارتباط با دیگر برنامه ها

 


 

خرید